DAAARIIIIIN :D <3

Va inne på skansen i söndags för att darin skulle vara med på nikelodeon dagen låter lite töntigt med nikelodeon men jag åkte bara dit för att se på darin :) sen får folk tycka vad dom vill.
Men iaf när jag stod där och darin uppträdde började de helt plötsöigt att spöregna från ingenstans lixom så då såg man ju så där lagom snygg ut efteråt när de va skivsignering :( men jag fick se honom iaf och fick massa bra bilder, autograf , kram , och en bild på han och mej :D 
han sa till och med ha en bra dag till mej ;) och de gjorde han inte till alla dom andra because i am special you know ;) <3

Jag e skitful jag vet xD men Darin är lika snygg som vanligt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0