En stor saknad gubben <3

Idag är det 3 månader sen min älskling dom här 3 månaderna har känts som en evighet jag saknar dig så enormt mycket går inte att beskriva hur ledsen jag är, det känns som om det är mitt fel att det va jag som borde ha gjort mer för dig att det va jag som gjorde ett misstag men samtidigt säger folk runt omkring mej att det fanns inget vi kunde göra att det va inte vårat fel och inte ditt heller att du inte kunde hjälpa det de bara va så lixom.
När du försvann tog du med dej en del av mitt hjärta <3 en del som INGEN någonsin kommer kunna ersätta du va speciell du min lilla bebis min älskling.
Det går inte en dag utan att jag tänker på dig jag saknar att känna dina andetag på min hals när vi sover jag saknar att ha dig tätt intill mej på nätterna jag saknar att springa efter dej när du gjort bus jag saknar att se dej leka med kevin ni va så fina ihop som bröder lixom på dagarna sov ni alltid sida vid sida och kommer du ihåg dom första nätterna? kevin va hos dej helatiden som om han ville vakta dig lixom precis som en bror ska göra, han älskade dej han också de gjorde vi alla.
jag saknar dej så enormt mycket men jag är tacksam över dom 2 månaderna jag fick tillsamams med dig.
Jag älskar dig gubben <3 glömmer dig aldrig.

Vila i frid abbe min älskling 17 december 2009 - 20 maj 2010



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0