Fredag :)

Sorry att ja inte skrivit på ett tag har bara inte haft tid :) men nu när skolan börjat igen kommer jag förhoppningsvis ha mer tid för det :P
vad har hänt senanste tiden då jo jag har varit inne i stan och shoppat lite ;) gjorde slut på nästan 2000 köpte massa kläder från gina bla leggings, kjol , linne o lite sånt sen köpte jag en skinnjacka :D skit snygg för bara 500 billigt va? ja veeeet :) sen köpte jag också vinterstövlar och lite underkläder :)
I lördags va de ju the voice :D någon som va där? såklart vem va inte där lixom ;)
jag stod längst fram och i slutet när flo rida sjöng så ställde han sig nästan rakt framför mej :D trodde jag skulle svimma asså va biffig han är :P synd för er som inte fick känna på hans muskler för det fick jaaaaag :D <3
Vad har mer hänt då hmm jo skolan har ju börjat både trist och kul för de e kul att komma tillbaka till hästarna o så :) första skolveckan har gått skit fort tycker jag iaf.
Så nu är det fredag så vad händer i helgen då? själv ska jag träffa en kompis och på lördag under dagen ska jag in till skansen och kolla på darin :) lääääängtar <3

Hare bra så länge // Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0