Äntligen fredaag :D

Tjaba tjena hallå :) har inte hunnut skriva så mycket längre :( men ska försöka bli bättre på det kommer hem ganska sent från skolan och då blir det lixom hem direkt ut med hunden och sen äta mat och nu den här veckan har jag och min älskade bästis Daniella varit på dalen gården.
Man blir ganska så trött på östberga efter 11 år ibland asso man behöver lite nya ställen med nya personer att lära känna.
Just nu sitter jag i skolan har precis haft växt och djurliv vi tittade på en film om havsodjur ganska intressant faktiskt, kommer inte ihåg vad den hette.
vi hann inte se klart på hela idag så jag tror att vi ska se klart den nästa vecka.

Aha vad händer ikväll då?
Jag och daniella hade kanske tänkt att ha filmkväll hemma hos mej eller nåt och imorgon blir det bio vi ska se saw 3D :)

Hare bra så länge // Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0