Skolan mår skit :(

Är just nu i skolan har haft växt och djurliv vi tittade klart på filmen om havsodjur idag.
Ska ha ekologi nu men orkar verkligen inte gå vi ska gå ut och kolla massa skit så jävla TRÅKIGT hatar ekologi vi går lixom ut och kollar på jord och växter och träd och skit inget jag känner att jag behöver kunna precis jag går ju för fan häst inte trädgård.
Mår fan inge bra asso har ont i halsen och känner mej helt slut i huvudet och jätte snurrig :( vill bara åka hem men har precis missat bussen nästa går runt 1 tänkte att jag skulle ringa mamma och fråga henne om hon tycker jag ska stanna kvar eller hur jag ska göra för jag skulle verkligen behöva vara kvar i skolan men vet inte om jag orkar.
Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon för jag vill inte vara sjuk imorgon :) vi har hoppning på ridningen imorgon så jävla kul :D

Aja ska försöka få tag på mamma nu hörs // Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0