Grymmt länge sen :)

Nemen hejsan :) ja jag lever fortfarande svårt att tro va? jag vet har inte skrivit på ett bra tag =/ sorry har bara inte haft tid.
Har nu  legat sjuk i nästan 2 veckor och är fortfarande inte frisk har fått världens förkylning och huvudverk varje dag och sen plus på det en feber som aldrig går över utan kommer tillbaka så fort jag går tillbaka till skolan och tror den är över -.- sitter i skolan nu och har precis ätit lunch, hoppas febern håller sig borta nu.
Har hänt ganska mycket sen sist men jag kan ta upp några saker :)
har träffat en kille bla ;) jätte snäll vi har varit tillsamans 2 månader nu,
min bästis daniella är tillsamans med min killes kusin :D kul va? de e helt knas men ändå kul.
Blir lättare att umgås alla 4 då dom känner varandra bra sen innan och jag och daniella känner varandra bra sen innan.

Tittar ni på Big brother?? om inte börja titta på de :P fett kul.
Jag och daniella har varit i publiken på livesändningen 2 gånger och båda gångerna visades vi fett mycke på tv :)
De är roligare att sitta där än hemma lixom men man får jävligt ont i rumpan av att sitta där i 2 timmar -.- hela rumpan dommnar bort lixom skit skumt.
Och big brother huset ligger 5 min från mig :D <3
Gurkan i huset är bara för skööööön asso han är så jävla dum så han kommer säkert vinna hela skiten, man garvar åt han helatiden antingen spelar han bara eller så är  han verkligen dum på riktigt -.- men hur som helst så skiter jag i vilket han är bäst iaf :) och jag hoppas att han eller nicky tar hem hela skiten.


Ska ha APU igen snart :) ska bli jätte kul ska vecka 20-22 vara på Täby galopp och ska då förhoppninsvis kunna bo hos pappa så lir det mycket närmre till praktiken.

Sen ska jag också ha praktik dom 3 första veckorna i skolan ingen slutet på agusti början på septemper och då ska jag va på skansen i stallet :) ska bli jätte kul.
Både min mamma och min kille säger att dom ska komma dit och hälsa på mig på praktiken -.- lite pinsamt men ändå kul.

Aja det va allt för den här gången :) ska skriva mer  jag lovar hörs snart// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0