Shooo :)

Shoo BRÄÄÄH nä driver :) händer?
Är grymmt trött har varit vaken sen 04:50 idag -.- har stalljour i skolan och måste vara i skolan kl 7 så jävla jobbigt tur att det bara är under 1 vecka per år.
Just nu sitter jag i datasalen har nyss ätit lunch ska på lektion om typ 40 min.
Kommer bli en tråkig vecka asso kommer inte ha någon tid för daniella eller min kille och knappt för familjen -.- eftersom jag måste gå och lägga mej runt halv 9 för att orka upp kl 5, men men de är bara att stå ut för på måndag är jag ledig eftersom jag ska va i skolan lördag söndag också och ha jour mellan 7-16 -.- kuuuuul????? NÄ
Så den här helgen kommer ju bli jävligt rolig? :( kommer inte kunna hänga med kompisar någonting -.-
Men hare bra gott folk // Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0